Trots op ons resultaat! Cliententevredenheidsonderzoek 2016

Gedurende de periode mei 2016 t/m augustus 2016 heeft de praktijk een cliententevredenheidsonderzoek laten uitvoeren via DieetStat.

Dieetstat is ontwikkeld door de Nederlandse vereniging voor Dietisten. Clienten konden anoniem feedback geven over de praktijk en onze dietisten.

Gedurende de periode mei 2016 t/m augustus 2016 heeft de praktijk een cliententevredenheidsonderzoek laten uitvoeren via DieetStat.

Dieetstat is ontwikkeld door de Nederlandse vereniging voor Dietisten. Clienten konden anoniem feedback geven over de praktijk en onze dietisten.

We hebben in totaal 580 cliënten actief benaderd. Met een respons van 183 cliënten (31,6 %).

Ook hebben wij ons best gedaan actief clienten te benaderen die al uitgebehandeld waren om tot een volledig maar vooral ook kritisch beeld te komen.

En wat zijn we trots op het resultaat! De dietisten scoren samen gemiddeld een negen! En het resultaat van de behandeling wordt gemiddeld met een 8 gescoord.

Het gemiddelde van de accomodatie ligt op een 8.

Gelukkig hebben we ook kritische feedback gekregen en daar zijn we iedereen heel dankbaar voor. Dit soort feedback is erg waardevol voor ons zodat we kunnen blijven werken aan kwaliteit. En we hebben een uitdaging voor volgend jaar nu de kop er af is…..

Om kwaliteit te blijven waarborgen zullen we cliententevredenheidsonderzoek blijven continueren in de toekomst. Heb je input of feedback of een klacht en ben je niet uitgenodigd voor ons cliententevredenheidsonderzoek mail gerust naar Anne praktijkmanager van Voedingsadviesbureau De Winter (anne@dewinter.nl). We staan altijd open voor verbetering!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Laatste nieuws & blogs

Nieuws

Het jojo-effect voorkomen

Geschreven door: Donna, onze diëtist in opleiding ‘Hoe kun je het jojo-effect voorkomen?’, dit is een vraag die laatst naar voren kwam tijdens een cursus.

Lees verder »